Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Anonieme analytische cookies om het gedrag van bezoekers na te gaan en de website aan de hand van deze gegevens te verbeteren. Daarnaast worden ook marketing cookies gebruikt door derden om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Ook wordt er gebruik gemaakt van deze cookies om integratie met social media mogelijk te maken. Denk aan video's op Youtube of functionaliteiten van Facebook.

Stakingsdagen, tropenroosters, extra lange weekenden en alles wat daartussen zit vragen om fris entertainment en ander vermaak.

Mamaleest is een magazine boordevol eropuitjes, knutselideeën en leesartikelen waar zowel moeders als kinderen blij van worden.

Stakingsdagen, tropenroosters, extra lange weekenden en alles wat daartussen zit vragen om fris entertainment en ander vermaak.

Mamaleest is een magazine boordevol eropuitjes, knutselideeën en leesartikelen waar zowel moeders als kinderen blij van worden.

Even een magazine maken

Dat moet toch wel lukken?

Een gezin draaien, je eigen broek ophouden en ook nog even een droom of wat verwezenlijken. Klinkt simpel, is het niet. Die eerste twee vreten eigenlijk al onze tijd op (we zorgen natuurlijk graag voor onze schatjes en dragen graag ons financiële steentje bij, maar ja we leven in de we-willen-alles-tijd dus doen we ook aan verdere zelfontplooiing enzo).

Wij zijn ervan overtuigd dat ons bookazine een gaatje in de markt is, dus op naar een uitgever. Een winderige vrijdag in november is het dan zover. Met een Mama leest-koffertje onder onze arm gevuld met bookazine dummy en toelichting tuigen we richting Rotterdam. De uitgever maakt even tijd voor ons en hoort ons relaas aan (we vertellen te veel in een te korte tijd en proberen ondertussen zijn onbewogen gezicht te interpreteren).

Een beetje verdwaasd stappen we weer op de trein. Was dit nu okay? Was het shit? Is dat een tactiek? Pffff…geen idee. Afwachten dus.

Een paar weken later wachten we nog steeds. Plan B is natuurlijk allang in werking gezet. Zelf aan de slag met die marketing. Geliked, geshared en gehyped worden op social media totdat ‘ze’ niet meer om ons heen kunnen. En een fijne distributeur vinden.En zo gaat het gebeuren. Echt wel!

Wil jij meer Mamaleest?

Laat je e-mailadres achter en we houden je op de hoogte van alle ins & outs.

Meld me aan

Vragen, Adverteren of Mamaleest in je winkel?